SSブログ

皆さん、ありがとう☆ [雑談]

8450b309872517426b60fb99.jpg

アンニョン~☆

ユッピーネタが無くて、困ったもんですが(獏)
今日から、いよいよ、武道館のチケット申し込みが開始しましたね~^^


ハナさんも、無事に申し込み完了^^
当たるといいなーーっ。


当たらなかったら、本気で、ジョニーに行っちまうど(≧ω≦;)




ところで、昨日は、私の誕生日にツイでも、こちらでも、
お祝いの言葉を沢山、有難うございましたーー^^



実は、今まで、ちょっと照れくさくて、
誕生日は公開してなかったんですけどね。
それを知らないチングがツイで呟いてくれちまって(>ε<) プーッ!!


でも、生まれて初めて、こんなに沢山のお祝いの言葉を頂いて、
とっても嬉しかったですヽ(´▽`)/



ところで、ツイでもアップした小ハナから貰ったソンムルを
こちらでも、ご紹介☆



あ、この先、無駄話なんで、暇な方だけどうぞ~^^




 





CAV1TE2L.jpg

うぷぷ 可愛いでしょ^^ ←親ばか。獏



実は、今回の、この誕生日プレゼントは、私にとって、
今までで、一番、嬉しいプレゼントだったんです。





思春期真っ只中の小ハナ。

苛立ち気味の時が多く、難しい年頃。





小ハナの左腕内側に残る、切り傷の跡。




この傷が、まだ生々しい時に気づいた時の小ハナの答えは
「木の枝で切った」




それっきり、忘れてしまっていた傷。





7月の中学校での三者面談。
終了後、私だけ残され囁かれた
「小ハナさんの腕にリストカットがあるの知ってますか?」
という、担任の囁き。




すぐには、枝で切ったという傷の事を思い出せず、
後から、その傷を思い出し、
「木の枝だよね・・・?」
と思いながら、リストカット言われたら、
もしかしたら、そうなの?・・・と、気になりだした7月。




あれこれ思いを巡らして思い出した、
小ハナの小物入れの蓋に書かれた
「自分死ね」
という文字を発見したあの日。





事情を尋ねると、部長という立場上、顧問に怒られる事も多く、
だんだん、自分は、人に迷惑ばかりかけてるかもしれないと
思いつめていた時があったと答えた小ハナ。





点と点が結ばれるように、だんだんに
小ハナの全ての行動が気になりはじめた初夏。





夏休みに入り、部活も引退し、塾までに毎日、たっぷりと
時間のある小ハナ。





何か自分を追い詰めるような事をしないだろうか。
自分の中にたまった物を何か悪い事で解消しようとは
していないだろうか。




仕事を辞めて、小ハナを見守る事もかなわず、
仕事中も、どこか落ち着かない毎日。





数日前、仕事から帰宅して、
「今日は塾の前は何してたの?」
と尋ねると、
「薬局行ってブラブラして、運動不足だからフラフラ散歩した」
と答えた小ハナ。





大丈夫かな・・・変な事してないかな・・・と
こっそり、小ハナのバックを覗き見ると、
実は、そこに、小ハナが私に贈ってくれた化粧品が
入っていたんです。






私は、まさか、それが自分の元に来るとは
全く想像しておらず、
「どうして化粧品??」
「ちゃんとレジを通った?」
という思いにとらわれ、レシートを探し回り、レシートを発見した時に、
心底、安堵したんです。





だからといって、こういった化粧品はまだ早いけど、
それでも、ちゃんとお金を払ってきたという事で、
安心したんです。




なので、昨日、ラッピングの紐を解いて、
中を開いた時に、驚きと共に、安堵感と申し訳なさで、
いっぱいになったんです。






そして、この手作りカード。

ツイでもご紹介したんですが、うさぎやら、風船やらが
御みくじになっているんです。






これを見た時に、更に、私を安心感が包みました。



小ハナは大丈夫だと。




こんな、子どもっぽくも見える、純粋なカードを作れるんだもん。
絶対に大丈夫だと感じたんです。





今では、傷はただの木の枝で切った傷だと信じられるし、
ブラブラはただのブラブラ。散歩はただの散歩だと
信じられたんです。





思春期の苛立ちと、受験生の息苦しに包まれながら、
ブラブラとフラフラと、この時にしか感じる事が出来ない、
多くのものを眺めているのでしょう。







確か、昨年の夏は、
小仏、プチプチ家出事件
があり、夏というのは、私にとって、
子どもと、向き合う季節なのかもしれないですね。







長い無駄話にお付き合い頂いて、有難うございましたぁ☆




ところで、この週末、新宿まで出かける用事があるので、
あな恋を観たいと思ったのに、東京は、もう、
どこもやってないのねーーー(/TДT)/グスンッ


nice!(5)  コメント(128) 
共通テーマ:芸能

nice! 5

コメント 128

NO NAME

無駄話なんかじゃないですよ。。。

泣けたよ~
夏は子供と向き合う季節なんだ! 今の私にはすごくわかります
中3息子の様子が毎日気になり、部活も引退
塾の合宿やら受験体制に入らなければいけないのに。。。
塾が終ったら毎日毎日フラフラと・・・
親としては心配しますよね~
ハナさんがお子様を信じたように
私も、部活引退した時に2年半お弁当作ってくれてアリガトウ。 って
言ってくれた息子の言葉を信じて、見守って行きたいと思います。

恥かしいので 名前書きませんがお許しを。。。
ハナさんの話読んで、勇気もらったからありがとうってコメントしたくて。。。
ココには2度目のコメントです。
by NO NAME (2011-08-06 00:16) 

nan

はなさん。。。どうしましょう。。。こんな素敵な話聞いちゃった
そしてこれが泣かずに読めません。
私思います!はなさんが素敵な人だから小はなちゃんも絶対
それたりしないと。。。

子育てって子どもだけじゃなく自分も成長させられると思うけど
そこで責めないでいたはなさんもすごいと思います。
わたしだったら確認もしないで頭ごなしに叱ってしまったかも
しれない。。。

やっぱ子育ては忍耐ですね。。。
ほんとうに素敵な誕生日になりましたね。
おめでとうございました♡
by nan (2011-08-06 00:42) 

お名前(必須)

ハナさん、こんにちは。
まさか、こんなお話しとは…びっくりしました。
子供のことを信じたいけど、ついつい悪いほうに考えて疑ってしまう。
私にもありました。私は娘と血がつながっていないので、私を信用してないんじゃないか、外に出しても恥ずかしくない子に育てなくちゃと余計な思いも働いていました。
いろいろ日常のことを聞いてもそっけない返事、部屋には隠したつもりのお酒のビンがころがっていたり、受験勉強に図書館に行ってくると嘘をついて遊びに行くこと多々、私が管理してた娘のキャッシュカードを黙って持ち出してはお金を使い込んだり…。全て思春期の悪態と思うかもしれませんが、私にはいつも心の警報のような気がして…安心材料を探すために部屋に足を踏み入れることは多かったです。
そんな娘も今は23才。あの時、本人はなぜあんなことをしたかわからないと言っています。私が色眼鏡で見ていたばかりに、お互いに辛い思いをしました。
でも今、「お弁当作ってー」と言われるたびにあの時があったから今があるのだなあとしみじみ思います。
私の話ばかりですみません。思春期は親にとっても思春期だと思っています。いろいろな「気付き」があってお互いに成長してくのでしょうね。
小ハナちゃんも大丈夫。私もそう思います。
失礼ながら私も匿名でお願いします(^-^)/
by お名前(必須) (2011-08-06 05:40) 

sa-bu

ハナさ~ん お誕生日だったんですね。
『ありがとうさぎ-』に乾杯!
おめでとうございます!
うきゃきゃ~私も もういくつねると♪♪♪状態なもんで
勝手に親近感沸いてます。

それに…
木の枝体験者…うちにもいます。それも無数(爆)。
保健室に呼び出しがかかった母です。
(あれから幾年月…懐かしや~)
思春期といえば、迷える子羊もいます。
ひとり言をつぶやいてるだけのブログでさえ……。
でも この子羊、ちょっとずつちょっとずつ
きっと、心は前に向かってる状態になってきたかな。 

まだまだ 発展途上だけど
子どもって 無限大な何かを持ってる気がします。
その何かで、親として育ててくれてるのかもしれませんね。

お誕生日バンザイ!
思春期バンザイ!(疲れるけど…ぷっ)
by sa-bu (2011-08-06 07:25) 

meguro~

ハナさん~^^おはようございます。
お誕生日だったんですね~
遅くなりましたが。。。

☆happy~birthday~ハナさん~☆
いつも楽しい~&心に直接届くお話をありがとうございます^^

手作りのカード可愛い~。
子ハナちゃん、ハナさんのこと大好きなんだな~
私も娘がいますが。。。うららましいです~
by meguro~ (2011-08-06 08:19) 

bubblelove

いつもブログ拝見しています。

我が家にも受験生と中2の子どもがいます。 はな
by bubblelove (2011-08-06 09:12) 

pupu

初コメです

同じです
中3男子母です。
部活が終わって、常にザラザラしていた家の床が落ち着くと、
プラプラしている息子が、気になります。

だから、余計に、母はYooちゃんに夢中という素振りをしてます。
本当に夢中なんですが・・・

「後、1年したら落ち着くよ。」と言われるけれど、
腹立つことも多いし、昼間の行動は見えないし、
でも、はなさんの言葉読んで
見守ることの大切さ実感しました。

わが名古屋で、Mnetワンダーランドが開かれます。
なんと、コン・ユloveギャラリーブースもあるそうで、
メッセージを書くと、届けてくれるそうです。
特別ゲスト(後日詳細)に心臓バクバクしましたが、
どうやら、K-POPの方みたいです。




by pupu (2011-08-06 09:21) 

お名前(必須)

ごめんなさい。 間違えて送信してしまいました。

ハナさんと同じように毎日心配したり、疑ったり 繰り返しですが、自分も昔そうだったなあって思います。 大人になる前の苛立ちや悩みたくさん 家の近所をブラブラしましたよ。 信用して見守ってあげられるというのには どこまで?って思ってしまいます。 人として最低限のマナーを持って 普通に元気でいてくれれば いいと願っているのですが… なかなかあれやこれやで 細かいこと言って 嫌がられてます。

ハナさんのお子さん達 大丈夫ですよ~ ハナさんが素敵な方ですから!
by お名前(必須) (2011-08-06 09:29) 

たる

ハナさん センイルチュカチュカ\(-o-)/

ほんとに良い子ですね。思わず抱きしめたくなりました(←迷惑)
うちにも同年代の女の子と男の子がいます。

ハナさんのお話を聞いてドキッとしました。
化粧品を見つけたとき、私なら思わず問い詰めてやしないかと…
そしたらどれだけ子供の心を傷つけていたかと…

色々な壁にぶつかり、乗り越えることで成長し大人になって行くんだと思うのですが、そんな時にどう見守るか、どこで手を差し伸べるべきかいつも悩みます。

小ハナちゃんは、きっとハナさんがいつも味方で、愛してくれてるって事を知っているんだろうな。良い親子関係を築いておられるんだなと思います。
お母さんの喜ぶ顔と、幸せへの願いが詰まったプレゼントに見えますもの(´∀`●)

ちなみにわたすの誕生日は見事にスルーでしたけども(`▽´)
愛が足りぬか?!

さっきポチッとしました。もう後戻りは出来ません。単身上京での初生yoo君。
必須アイテムなどあれば是非ご伝授を<(_ _)>
当たればの話ですが…

by たる (2011-08-06 11:17) 

チェル

初めまして、
ずーっとずーっと拝見させていただいていました。爆
時が経ち過ぎて、コメントするタイミングを逃し、やっと見つけた気がしたのでコメントさせていただきます。ww

まず遅れましたが、お誕生日オメデトウございます!
素敵な誕生日になったようでなによりですね^^

いつもハナさんのブログで笑わせてもらうことが多くて、更新されるのが楽しみです。
と同時に、どうか某外人になびかないよう心のどこかで願ってもいます。笑

娘さんの話。。。まだ未婚で大したコメントも出来ないのですが、
やはり子供は親を見て育つ、その言葉は間違っていないのだと最近よく思います。
思春期になると子供から大人になっていく段階で色んなことにぶち当たり、少し道が逸れてしまう場合もあるかなと思います。
でもそこでお互いに悩み、考えることが何も悩まずにきた親子よりも得るものは大きいと思いますし、沢山の愛情で育った子供は、多少の遠回りはあれど最終的に親を裏切るようなことまではしない、というか出来ないはずです。
こんな素敵なプレゼントをくれる娘さん、きっと立派に育てられてきたんだなーと勝手ながら思わせていただきました!TT
羨ましい関係です^^

初コメが長くなりすぎて、まとまりも無く本当にすみませんTT
また遊びに来ます!♪
by チェル (2011-08-06 18:27) 

azu

こんばんは★

お誕生日おめでとうございます!
貴重なお話ありがとございます。
私は、25歳なので母親としての気持ちにはなれませんが、昔時分もいろんな反抗をし、母親に恥ずかしい思いをさせてしまったこともありました。それでも、自然に接してくれる親を見て申し訳なく、そして感謝の気持ちです。
今ではYOOくんの話題で、すっかり仲良しです8(*^^*)8
きっと、小ハナちゃんも、ハナさんをみてたくましく成長すると思います!
最後に本当におめでとうございます♪
長文失礼しました。。。
by azu (2011-08-06 19:57) 

コメントは2回目かな???

毎日楽しませてもらってます。お誕生日おめでとうございます。小ハナさんのお話、とてもドキドキしました。うちの長男は小4のとき、「学校でのあるストレス」のせいで思いっきり体調を崩しました。でもわたしは、恥ずかしながらその理由がわからず、ただアタフタしてヒヤヒヤしてました。もともとは元気いっぱいの子だったのに、数ヶ月したら目がうす~くしか開かなくなり、声も蚊のなくような・・・。自律神経がおかしくなったせいで脈もめちゃくちゃ。。。。。ようやく原因がわかり、気づかなかった自分を責めました。そんな息子は・・・残念ながら行きたい高校にも受かりませんでしたが、今、高2。とても元気にいきいきとしているだけで、「ま、いっか!」って感じに思えるようになったころ、私はYOOちゃんに出会いました。おかげで(?)今では息子の心配よりYOOちゃん情報収集に心が傾いてます・・・。私がノ~テンキになったら息子も気楽になったようにも思います。YOOちゃんのおかげ。子育てはホント大変だけど、小ハナさんは大丈夫だとおもいますよ!!!!!・・・お邪魔しました。
by コメントは2回目かな??? (2011-08-06 20:26) 

y☆☆k

お誕生日おめでとうでしたヽ(^。^)ノ
私自身は独りでフラフラしてるのでちゃんと分かってないのかもしれませんが姪っ子の話しや職場のママさん達の話を聞いてると自分が子供の頃とは随分違うなぁと感じます。でも悩みがなかったわけでもないし後になって思い出せば軽いモノになってくれてるのかとも思います。
去年の母の日のブログにも泣かされた気がします。
イイお母さん&イイ子供ちゃんですね(^^♪
by y☆☆k (2011-08-06 21:27) 

nonchan

ハナさん
遅ればせながらおめでとうございます。
小ハナちゃんのおめでとうさぎもかわいい。
いろんな事があったから嬉しさも倍増ですよね。
blog読んでいると大変な出来事なのですが、なんだかハナさんの子供に対する想いも小ハナちゃんに対する想いにもジ~ンと来ましたよ。

これからのハナさん人生ファイティ~ン!
幸あれ幸あれ(^O^)
by nonchan (2011-08-06 21:46) 

うもかん

夏オンナ・ハナさん、こんばんは。

お誕生日だったんですかっ。
ちっ、 言えよう~ (―ε―)
チュカチュカ♪♪♪

素敵な娘さんですねっ。
母の誕生日に手作りの愛情たっぷりの贈り物☆

思春期で、今は小さな世界の中に居る小ハナちゃん。
だから、悩み事を解消する術も知らず、
一人で抱えがちな微妙な年頃なんですよね。
でもすぐにこれからもっと広い世界に羽ばたいていって、
無限の可能性も秘めている。
いつも笑顔で人生を楽しんでもらいたいな、
と自分のことは棚に上げて思います。

大丈夫ですよね、だって ハナさんの娘だからね。

で、お化粧品までプレゼントされたんですね。
"いつまでも美しくいてね" ってことだわね。
そこガンバレ ハナさん ぷっ





by うもかん (2011-08-06 21:59) 

まー

久しぶりにブログにおじゃまします。
お嬢さんは大丈夫ですよ。
仕事に家事に趣味に一生懸命な母の背中を見て育っているんですもの
色々あっても決してそれた事はしませんよ。
色々あって大人になるようですよ
心配はしても決して信じる心を持ってて下さいね。
小はなちゃんの成長楽しみにしています。



by まー (2011-08-06 22:00) 

monkichi

ハナさん、こんばんは。
そして、お誕生日おめでとうございます!

お邪魔するのは2回目です。
いつも、楽しませてもらって、元気をもらっていますが・・・
今日は涙が溢れてきました・・・
子供との関わりにイライラが溜まって、爆発寸前のこの頃でしたが、ハナさんのお話を読んで、目の前の霧が晴れてきたような気がしました。
信じること、見守ること、忘れてしまっていました・・・
息子は、まだ小1。
これから山あり谷ありですよね~
親として大切なことを忘れずに、子供と一緒に、上を向いて歩いていきます。
ハナさん&小ハナちゃん、ありがとうございます!!

p.s. 「うんチョコ」って・・・初めて見たのですが、気になります~
by monkichi (2011-08-06 23:12) 

とみゅう

いい話だわ・・

ハナさんもソンムル貰って嬉しかったでしょうけど
きっと、これを作ってた小ハナちゃんも嬉しかったにちがいない(´∀`*)
エヘヘヾ(´▽`)ってニコニコしてる顔が目に浮かぶわ~顔しらないけど

いい親子じゃなないの~゚(゚´Д`゚)゚

ハナさん長生きするように!
いつか抱っこしてあげるからね(≧ο≦)人(≧V≦)ノ
by とみゅう (2011-08-07 00:04) 

テンちゃん

ハナさん、よく分かります(≧ヘ≦)
小ハナさんは大丈夫ですね[手(チョキ)]

ただ親だから全てが分かるとは限らない事実。親だけど全てが見えているわけではない事実。
自分の前で見せる子供の姿が全てでないと知った時には、ヒョエ~[うれしい顔]でした。
部活中の娘は勝ち気も勝ち気!
仲間にも勝ちにこだわると辛辣になり、普段のまったりさのかけらもありませんでした(苦笑)

でも私も誕生日には忙しいながらもプレゼントを用意してくれていた事に感動した昨冬でした。

親は大変ですが、沢山喜びや感動も貰えていいものですねo(^-^)o

共に終わり無き育児をエンジョイしましょうね~[目がハート]
by テンちゃん (2011-08-07 00:36) 

キキ

ハナさんアンニョン♪
おくればせながら、センイルチュカエヨ~~☆彡☆彡
小ハナちゃんからの、愛情たっぷりのソンムルよかったねハナさん。

ハナさんが、ジョニーにいかないように、チケット、ゲットできますようにっ。ぷ、ぷっ。。
ハナさん、小ハナちゃん、人生いろいろあるけど、乗り越えていってくださいね!

by キキ (2011-08-07 00:47) 

カモミール

ハナさん こんばんワニ!

くぅ〜〜〜泣けました。

小ハナちゃん いい子だ〜〜〜♡

いい子に育ってる〜〜〜♡

うちにも小ハナちゃんと同じ年の娘がおります。我が娘もこの夏は彼女曰く人生最大の悩める日々を送っていたようです。

こちらは見守る事しか出来ずに、親の心の中ではこーあってほしいという願望を持ちながらもじっとがまん、見守るというスタンスをなんとか貫き、やっと彼女自身で答えを出したようで、今は自分でくだした決断にたまに弱音を吐きながらもひたすら前を向いて進んでいるようです。

小ハナちゃんのありがとウサギはポポポ〜〜ンって、ハナさんや私たちまでも幸せにしてくれた、本当に魔法の言葉でしたね!!!!

YOOちゃんの話題ではないけれど、こんな深イイ〜〜話のブログがハナさんのブログの最大の魅力ですね!!!!

カムサハムニダっくすふんど!!!(ダメ?)



by カモミール (2011-08-07 00:52) 

usako

遅れてしまいましたが…
(*^o^*)お誕生日おめでとうございます!
旦那さまの買ってきたケーキと一緒にお祝いしたんでしょうね(^_^)v
でも小ハナちゃんの話を聞いてビックリ!
なんだか涙が止まらなくなって…
うちでも数年前にあったんです…
中3の時に塾の先生と面談があって…
『お母さん娘さんとうまくいってますか?』と…
『娘さん様子が違いますよ!』と…
エッ?って感じで…
家ではいつも通りにしていたので…
娘に聞いてみると…
部活動で仲間外れにされていると…
もう辞めたいと…
一番近くにいた私は気がつかなった(T_T)
娘の様子に気がついてあげられなかったと…
でも今ではその友達と一番の仲良しですよ(^O^)
小ハナちゃんも色々な事を乗り越えて…
素敵なハナさんのようになっていきますから(*^o^*)
これからも楽しいブログ、お願いしま~す!

by usako (2011-08-07 00:54) 

たかよん

うんうん・・・本当に思春期の子供はいろいろありますね。

小ハナちゃんいい子じゃないですか・・・
わたしもあんなかわいい手作りカードほしい・・

うちの中二息子は「高倉健」してますから・・・
ご飯なにがいい・・・と、聞くと・・・毎回・・・・
「肉」ってしか答えません・・・。
そのうちパックのままだしてやろうかと・・・画策中です。

遅ればせながら・・・おたんじょうおめでとう・・・ございます。
by たかよん (2011-08-07 00:55) 

ルナ

ハナさ~ん アンニョン☆ジョニーおっぱフラフラはいかがですかぁ~?


小ハナちゃんのかわいいソンムル、みせてもらっただけでもとっても感動したのに、
これには、こんなにステキなお話も、あったんですね^^

小ハナちゃん、 きっとハナママの笑ってる顔、思い浮かべながら選んだり作ったのかなぁって思ったよ~
うんチョコ、ぷぷぷって、ママ絶対笑うはずって。
小ハナちゃん、ハナさんの笑顔が大好きなんですね♪
もう、ハナさん、毎日大吉ひいて笑っててね~。

小ハナちゃん、部長で頑張ってたんですね。
それは、大変でした。
ちょうど、去年の今頃、ハナさん達が長野に行ってるお話の時
小ハナちゃんも、部活の合宿に行ってたってことを聞いてなんかほっとしたことを思い出しました。
なんだか、ハナさんから小仏くんや、小ハナちゃんのお話をきくたび、
もう親戚のオバチャンのような…アニこれは図々しすぎました(>_<)近所のおせっかいなオバチャンのような感じで、あ~良かったとか、がんばれーとか思ってしまいます。

小ハナちゃんは、きっと大丈夫。
大変な部活続けてきた根性は半端じゃないし、とっても素直な感謝のメッセージ、ハナさんは、小ハナちゃんを信じてるっていうの、何にもいわなくても伝わってるよー。とても嬉しい誕生日になって本当に、良かったね(*´▽`)
夏休み、忙しいかもだけど、去年みたいにゆっくりできる時間が少しでもとれるといいね~♪
ツイでみたけど、仕事9月末まで延長になったって、はげちょびん大丈夫?ってふと思ったけど、いいことなんだよね~、がんばってね^^

小仏くんは、今年も冷風扇で暑さにむかってるのかなぁ~って思いました(^^)
by ルナ (2011-08-07 02:56) 

くらら

ハナさん お誕生日おめでとうございます。
小ハナちゃんからの素敵なプレゼントよかったですね。

中学生のころは、いろいろありますよね・・・

うちの娘も部長という立場でいろいろ悩んでたみたいです。

でも、「親の背中を見てるから、大丈夫。」と本人が言うを聞いて、
安心しましたよ。
そして、私もしっかりしなくては!と思いました。

小ハナちゃんも、何事も手を抜かない、ハナさんを見てるから、大丈夫ですよ。

ハナさん、ファイティン!


by くらら (2011-08-07 14:47) 

moru

ハナさん
遅れましたがお誕生日おめでとうございます^^

そして小ハナちゃんの話し・・・
私の娘たちは大学4年と2年です。
私もいろんな思いをしてきました・・・
登校拒否されたり中学生の時でしたが。
私が丸ごと引き受けようと思った時から行けるようになったんです。遅れた勉強をとり返して高校合格しましたよ^^

みなさんが言われるように小ハナちゃんはハナさんの背中を観てます。。。
自分を信じてくれる親がいれば心配かけることはしませんよ。

いいお子さんに恵まれましたね^^

今から社会に出る娘を観て大人になったなと思う日々です。。。

ハナさんケンチャナヨ~^^


by moru (2011-08-07 16:22) 

Ryouyoo(toki-toki)

こんばんはぁ~(*^^*)

遅れましたがお誕生日ヽ(〃^-^)/★*☆オメデトウゴザイマス

子供を育ててると色んな事がありますよねぇ~

リストカットの文字で一瞬ドキッとしましたが。。。

先生の考えすぎですヨ!!「木の枝」に決まってますよ

あんなにカワイイプレゼントをくれるんだもの!!

ハナさん達に愛されてるのわかってるからそんな事しませんよっ!!


by Ryouyoo(toki-toki) (2011-08-07 21:06) 

みっちゃん

ハナさん お誕生日おめでとうございました。

我が家でも息子が、中3の夏休みから9月まで
いじめにあっていました。
「いじめ」って言葉を聴くと「なんで、どうして」
あんなに仲の良い仲間達だったのに
本人も親も理解できないことでしたが
「自分で解決できる」「学校は休まない」との息子の言葉に
母が勇気付けられましたが。
うちの子は、他の友達に助けられました。
でも 体育祭・祭礼と楽しいはずの行事が・・・。
今考えても分かりませんが、
自分の子供を信じて応援するしかないんですよね。
その子も大学1年生になり青春を謳歌してます。
親子の絆が何よりかと。頑張りましょう。

ハナさんに良い1年でありますよう心から祈っています。
by みっちゃん (2011-08-07 21:31) 

LISA

ハナさ~ん

お誕生日おめでとうございます。

今日だったら8月7日で
ハ(8)ナ(7)だったのに~(≧∇≦)
と、勝手に一人悔しがっていました。スミマセンm(__)m
小ハナちゃんの可愛い「ありがとうさぎ」にやられました(´Д`)ハウッ

素敵です☆

by LISA (2011-08-07 22:59) 

Yuko

ハナさん、遅ればせながら
Happy birthday~

素敵な娘さんですね・・・。

私は子供がいないので、みなさんの大変さがまだ分からないのですが、
私も心配かけたんだろうなぁ。

・・・今だにかけてる?





by Yuko (2011-08-07 23:24) 

みぃこ

ハナさん、遅くなりましたがお誕生日おめでとうございましたぁ☆
ウリ小ハナちゃんの、ありがとうさぎ~も うんチョコも最高です^^
親の想像以上に、子どもたちの世界にはいろいろあって・・・
しんどいこともたくさんで・・・
それを、消化できるだけの力がついていくなんてー
すごいです☆
ウリ小仏くんの情報もお願いします笑
カードのおみくじで、釣りのくじを思い出しちゃって・・・ぷぷ<3<3
by みぃこ (2011-08-07 23:25) 

janimama

ハナさん…お誕生日だったんですね~おめでとうございますぅ(おそっ)

幸せな日だったみたいですね~(*^^)v

うちの子たちも 色んなことがあったし・・・今でも心配でハラハラするし・・・

この間だって・・・事故に巻き込まれて・・・後ろからぶつかっってきたおばさんが保険会社の査定に納得できないみたいで「裁判する」とかって脅されるし・・・手がかかるし・・・

変な髪型して、ありえへんくらいピアスあけて・・・へんてこりんな服着てても

やっぱり うちの子は、かわゆい♡

でも・・・ハナさんちみたいに女の子のママって憧れるぅ~~いいなぁ~~

羨ましくても・・・もう産むのは無理やし・・・

諦めて・・・寝ます 

よくわかんないコメントになってますが・・・・

                     ~おやすみなさい~
by janimama (2011-08-08 02:06) 

コンソル

まだ数回しかコメしていないのですが・・・
しかも 遅ればせながら

ハナさ〜ん センイルチュカエヨ☆

かわいいお嬢さんですね~~いい子だ~
私も大学生と 高3の 娘がいます
中3頃は悩み多いですね………
下の娘は いろいろあり でも今では 
「あのころは イライラして ママに当たってゴメン」と
言ってくれました。
ハナさんママが大好な 小ハナちゃんは
絶対 大丈夫ですって^^

取り越し苦労の心配は 親なら必ずしますよ。 信じていてもね~~

今では 悩んだ分 娘はしっかり者! 
コンユ君ラブの私が 逆に娘に心配されてます エへへ

by コンソル (2011-08-08 02:52) 

mica-yoo

ハナさーん お誕生日おめでとうございまーす\(^o^)/

遅くなりましたが・・・

なんか、とっても素敵なお話でウルウルしちゃいました;-;

私は子供がいないので、難しい事は分かりませんが・・・

でも、小ハナちゃんの「ありがとうさぎ」&化粧品のソンムル❤
ママの愛に包まれて育ってるからこその、かわゆいソンムルですものー 
愛を感じますね❤

思春期は皆通り過ぎて、大人になるんですものね!
アタシは、いつ大人になれるのか・・・オヤジにはなってる気がする・・・(-"-)

yooちゃんに愛してもらって、素敵ヨジャになろーっと!

つう事で、これからもステキングなyooちゃん情報、よろしくお願いしまーす❤
by mica-yoo (2011-08-08 11:33) 

panco

遅くなってごめんなさい。
  ハナさん   
    생일 축하합니다 !

いろんな思いがこもった素敵なプレゼントは
大切な宝物になりますね。

ご本人が一番大変だったと思いますが、
見守ってくれた母の愛は大きいです。

まだ終わっていませんが、この夏も記憶の
大きなひとつになりますね。

今日は 立秋 だそです。
まだまだ暑い日が続きますが、健康に注意して
家事にお仕事に励んでください。

by panco (2011-08-08 12:13) 

zhifan

ハナさん、初めまして。
長い事、読み逃げしていた者です。いつも一方的に楽しませて頂いてます。
遅ればせながら、お誕生日おめでとうございます。

私は未婚で子供もなく、ハナさんや皆さんのコメで初めて「親」の立場の言葉をちゃんと聞いた気がします。
思い起こせば、
保健室登校したり、タバコを吸ったり、相談も無く大学を辞めたり、文字にするよりずっと、至って普通の学生時代だったと思ってました。
それでも迷惑と心配ばかりを掛けて来たんだぁ、と改めて自覚。

最近、母を突然と亡くし、ちゃんと語り合えないままになった事が悔やまれます。
コン・ユさんを通じて「母」の思いの一端に触れられてジーンと胸が熱くなります^^

初めてで長々と失礼いたしました。
なんか…色々ありがとうございます!
(オチまとまんねぇー)
by zhifan (2011-08-08 14:30) 

hirarin

ハナさん こんにちわ~
お久しぶりです そんでもって
お誕生日おめでとうございますっ 今頃ですが(>_<)

小ハナちゃんや小仏君のお話はいつも
せつなげでその後心温まるお話で 知りもしない癖に
知ってるような気分 相変わらず良い子に育ってますね~(^◇^)

今年の夏は会社に肉厚の社長息子がいて いつもと違う夏・・・
冷房ギンギンで お陰様で夏風邪引いてしまいました~
ハナさんも 気をつけてくださいね 
by hirarin (2011-08-08 17:03) 

れい

久々、おじゃましたら・・・
なんと、お誕生日!!!
遅れまくりですが、おめでとうございます^^!!!

小ハナちゃんのお話を通じて、さらに皆さんの子育てのお話・・・
どのご家庭にもいろんな悩み・葛藤があり、それを皆さん乗り越えて素晴らしい子供たちに成長なさってる・・・
私も2人の子の母ですが、日々格闘中です;
息子はまだ小3ですが、元気があり過ぎるゆえに、これまでに何度謝罪の電話や謝罪の訪問をやってきたことでしょうか・・・
でも、今までの「悪さ」なんて、まだまだ、かわいいもんです。(←そう思わないとやってられない^^;)
これからやってくるであろう、様々な試練に一緒に立ちむかえるような「母」になれるよう、私も成長していきたい!・・・いくぞ~!
ハナさん・皆さんのお話に感謝!ありがとうございます。






by れい (2011-08-08 18:53) 

tussy

ハナさん 遅くなりましたが、お誕生日\_(^◇^)_/\(*^^*)/ おめでとっ!(^▽^)ゴザイマース
私は男の子しか育ててなく女の子に憧れてました。皆さんのお話にホロッと
きてます。私は何もして上げれてない親ですが、こんな私を親にしてくれた息子たちに感謝してます。ハナさんの話はいつも最後にホッコリと暖かい気持ちにしてくれます。(´▽`)アリガト!
by tussy (2011-08-08 21:56) 

maru

ハナさん こんばんは~☆
ありがとうさぎ・・おみくじになってたんですね^^
遅ればせながら   センイル チュカ ハムニダ♪♪♪
小ハナちゃん、部長さんになってたんですね^^
ハナさんちのご家族(小ハナちゃん、小仏ちゃん、お母様、最近は旦那様も)の話は大好きです。
かってに、隣のおせっかいなおばちゃんになってる気分です。
読み進んでいくうちに、胸が詰まる思いでした。
母親としての気持が、他人事ではなく思えました。

学校の先生はたまに画一的な見方をするときがあると思います。
ハナさんの問いかけにちゃんと素直に答える小ハナちゃん。
お二人の間にちゃんと信頼関係があるんだから、ハナさんの直観の方が
当たってます!!  小ハナちゃんは大丈夫です。!
皆のコメにもある通り、ハナさんの背中を見て育ってますからっ。

ありがとうさぎ・・・うらやましいです。(うちは、おのこ二人なので)
思春期、いろいろありましたが、男の子の方があとで思いっきり笑い話に
なっちゃたりしてます。^^


by maru (2011-08-08 23:39) 

ゆっか

ハナさん、アンニョン♪

ハナさ~~~ん!!
「おしゃれイズム」に、YOOちゃん出るんですね~~ヾ(@^▽^@)ノ ワーイ

来週くらいかしら?

藤木直人と、日韓イイナムジャ対決ですね~~~
by ゆっか (2011-08-09 15:35) 

ハトポ

ハナさん
(*´∇`*)
おめでとうございます。
出遅れましたぁ。


小ハナちゃんのお話

私にもいつか、
そんな風に思う時が
来るんだろなと、
寂しくも、切なくも
信じたい、色々な気持ちに
なりましたぁ。

プレゼント
凄く可愛いですね。
ハナさんのことを
考えて
小ハナちゃん
どんな顔して、どんなこと想って
買ったんですかねぇ。
それを思うと
ニヤケちゃいますねぇ。
by ハトポ (2011-08-10 17:38) 

うもかん

ハナさん、元気ですかぁあ―?

う゛う゛っ (ノдT。)
ハナさんがブログ更新してくれないと
こんなにもモヤモヤと気分が晴れないとは・・

毎朝ハナさんのとこにお邪魔して
それが日課になってて
いつも 『ぷっ』 と共に元気をもらってるのを改めて実感します。

これもユちゃんがなかなか表舞台に出てくれないせいだよな。
ちっとは 顔出せよぉ~~~ じらすにも程があるんじゃ―
コン・ユペンは辛抱強いけど、いつまで持つかな。。。
も―! 浮気してまうどっ! んだんだ。

ハナさん、うるおいチャージお願い! (>人<)



by うもかん (2011-08-10 22:46) 

Tracy

There’s noticeably a bundle to learn about this. I assume you made sure good points in options also.
by Tracy (2013-06-25 18:08) 

Willis

Hey are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you require any html coding knowledge to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!
by Willis (2013-06-27 13:30) 

Genny

I’m looking for a skilled author, extended time in this area. Outstanding post!
by Genny (2013-06-30 11:55) 

Chasidy

Hey there, You’ve done a great job. I will unquestionably digg that and within my view suggest to my personal friends. I believe they’ll always be benefited from this website.
by Chasidy (2013-07-06 23:28) 

men shoe lifts

A person essentially help to make significantly articles I’d state. This is the very first time I frequented your web page and up to now? I amazed with the research you made to make this actual put up amazing. Great activity!
by men shoe lifts (2013-07-14 02:40) 

コーチ バッグ

靴 メンズ おしゃれ [url=http://www.guccievaluatejp.biz/]コーチ バッグ[/url] <a href="http://www.guccievaluatejp.biz/" title="コーチ バッグ">コーチ バッグ</a>
by コーチ バッグ (2013-07-23 19:27) 

ルブタン 靴 通販

ルブタン シューズ [url=http://www.cledgejp.biz/]ルブタン 靴 通販[/url] <a href="http://www.cledgejp.biz/" title="ルブタン 靴 通販">ルブタン 靴 通販</a>
by ルブタン 靴 通販 (2013-07-23 19:27) 

ソーラー腕時計

アプリ 時計 ソーラー腕時計 http://www.lacostefarewell.com/
by ソーラー腕時計 (2013-07-26 17:41) 

Victoria

Thanks for your article on this website. From my own personal experience, many times softening right up a photograph may well provide the photography with a little bit of an inspired flare. Many times however, that soft cloud isn’t just what exactly you had in your mind and can sometimes spoil a normally good photo, especially if you consider enlarging them.
by Victoria (2013-07-27 21:42) 

Addison

Definitely imagine that that you stated. Your favorite reason seemed to be on the net the easiest thing to keep in mind of. I say to you, I certainly get annoyed at the same time as people consider issues that they plainly don’t realize about. You controlled to hit the nail upon the top and also outlined out the entire thing with no need side-effects , folks can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks!
by Addison (2013-07-28 10:26) 

Leah

This is my fourth year of JYC. Never felt confident enough to share my pages before, but hoping to do so this year. Always enjoy this class, and can’t wait to get started.
by Leah (2013-07-28 16:33) 

Riley

Siamo un categorize di volontari e aprendo un new scheme nella nostra comunita. Il tuo web position free con practical information di quadri ci on. Tu hai eseguito un’impressionante duty e nostro complete congregate sara doubtless live grato a voi.
by Riley (2013-07-29 01:07) 

Addison

I? not sure where you’re getting your information, but good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for great info I was looking for this information for my mission.
by Addison (2013-07-29 01:25) 

Samantha

Thanks for your information…I will share this news in my friends circle.Keep more update share on this blog.
by Samantha (2013-07-29 08:24) 

Annabelle

You really did a great job. I found your blog very interesting and very informative. Amazing post. I like your post…
by Annabelle (2013-07-29 14:34) 

Trinity

I’m so happy to read this. This is the kind of manual that needs to be given and not the random misinformation that is at the other blogs. Appreciate your sharing this best doc.
by Trinity (2013-07-29 20:04) 

Savannah

Many thanks for creating the effort to discuss this, I feel strongly about this and love learning a great deal more on this matter. If feasible, as you gain expertise, would you mind updating your weblog with a great deal more information? It’s very useful for me.
by Savannah (2013-07-30 14:06) 

バーバリー

Hello just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren't loading properly. I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.
by バーバリー (2013-07-31 02:49) 

Ellie

Perfectly written articles, thank you for selective information. “The bravest thing you can do when you are not brave is to profess courage and act accordingly.” by Corra Harris.
by Ellie (2013-08-01 01:01) 

Bailey

Good post however I was wondering if you could write a litte more on this topic? I’d be very thankful if you could elaborate a little bit more. Appreciate it!
by Bailey (2013-08-01 13:40) 

Trinity

I arrived predicting something different, but this enlightened me to something I wasn’t aware of. Well constructed stuff.
by Trinity (2013-08-02 10:34) 

Maya

We want to make sure that the road from number one on line procure Ugg Boots Deal, toward the remaining shipping charges of one’s shoes is actually level as you possibly can
by Maya (2013-08-02 10:53) 

Ellie

This is exactly what I’ve been trying to find all the time. Do not stop updating this blog.
by Ellie (2013-08-04 03:27) 

insoles height increase

It’s great that you are getting thoughts from this article as well as from our dialogue made here.
by insoles height increase (2013-08-05 13:49) 

shoe lift

I’m new to developing web sites and I was wondering if having your website title relevant to your content really that vital? I see your title, “Best Wedding Photographer in Miami ” does seem to be spot on with what your website is about however, I prefer to keep my title less content descriptive and based more around site branding. Would you think this is a good idea or bad idea? Any kind of assistance would be greatly appreciated.
by shoe lift (2013-08-05 17:05) 

heel lift boot

I would like to thnkx for the efforts you’ve put in writing this web site. I am hoping the same high-grade site post from you in the future as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to get my own blog going now. Really blogging is spreading its wings and growing quickly. Your write up is a great example.
by heel lift boot (2013-08-05 18:45) 

shoe lifts women

I would like to thank you for the efforts you have put in writing this website. I’m hoping the same high-grade blog post from you in the future as well. Actually your creative writing skills has inspired me to get my own web site going now. Actually blogging is spreading its wings and growing quickly. Your write up is a great example.
by shoe lifts women (2013-08-06 00:15) 

Layla

Good write-up, I’m regular visitor within your site, maintain up the excellent function, and It will likely be a normal visitor for a lengthy period.
by Layla (2013-08-09 03:10) 

Ashley

I cannot thank you enough for the blog. Will read on…
by Ashley (2013-08-11 02:19) 

Genesis

I’ve recently started a site, and the information you provide on this website has helped me a lot. Thanks for all of your time & work.
by Genesis (2013-08-11 06:38) 

Aria

Hey there! This post couldn’t be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!
by Aria (2013-08-13 20:36) 

Makayla

What’s Happening i am new for this, I found this I’ve discovered That positively useful and it has helped me out a lot. I feel hoping to provide a share & help some other clients like it’s aided myself. Good employment.
by Makayla (2013-08-14 01:18) 

heel lifts

Robert, they vary. It’s up to your authors. Many on the letters coming up are handwritten, or hand-notated, it’s about half and half. Though most of your first letters were typed. The fourth letter was a comic.
by heel lifts (2013-08-14 06:18) 

height shoe insoles

Hiya, I’m really glad I’ve found this information. Nowadays bloggers publish only about gossips and web and this is really frustrating. A good blog with interesting content, that is what I need. Thanks for keeping this web site, I will be visiting it. Do you do newsletters? Can’t find it.
by height shoe insoles (2013-08-14 18:30) 

ルイヴィトン ベルト

例えば、ベライゾンの<a href="http://pd27bv3xri.drshores.com" title="ルイヴィトン 新作 2013">ルイヴィトン 新作 2013</a> 4ケースがスプリントの<a href="http://wfyfoxt2dh.drshores.com" title="ヴィトン 長財布 コピー">ヴィトン 長財布 コピー</a> 4S電話用に提供例と異なる場合があります。 日本は世界でも指折りの<a href="http://f52yncy43g.drshores.com" title="ルイヴィトン 財布 コピー">ルイヴィトン 財布 コピー</a>大国であるほか、台風などの被害も大きい。 ルイヴィトン ベルト http://47n8me76x.drshores.com
by ルイヴィトン ベルト (2013-08-20 07:03) 

mulberry iphone case

Good  I should definitely pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all the tabs as well as related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or something, website theme . a tones way for your client to communicate. Nice task..
mulberry iphone case http://www.chiropractic-ecu.org/members/m.php?id=21
by mulberry iphone case (2013-08-23 16:26) 

gucci bags uk

jprsfvyli 皆さん、ありがとう☆:ダラダラダラ2:So-netブログ gucci bags uk http://kindnessgrewup.com/uk/gucci-bags/
by gucci bags uk (2013-08-28 03:47) 

mfmnsrqjss

[url=http://www.gi5b7f406iı353v7wgyp288q6o2iem92s.org/]umfmnsrqjss[/url]
mfmnsrqjss http://www.gi5b7f406iı353v7wgyp288q6o2iem92s.org/
<a href="http://www.gi5b7f406iı353v7wgyp288q6o2iem92s.org/">amfmnsrqjss</a>

by mfmnsrqjss (2013-09-01 08:26) 

コーチ カバン

and then spoke again : As for the men with my non-relative, the fairy ahead. leaving shape alone and lonely Dongxuan zhenjun the. Zhou reality I do not know Dongxuan zhenjun gourd sell what medicine, sprites who revere it had received. Qing Xuan Laojun to say. it simply can not refuse the temptation. if not comprehend it ?<br>
コーチ カバン http://citywebindo.com/images/coach8.html
by コーチ カバン (2013-09-02 23:08) 

コーチ バッグ 新作

and so his back Aoki Palace, was a moment is a moment to keep the secret. If the theory work immediately, boxing, just take a reading of, a piece clouds leisurely Gone, not long to leave jerseys Blue by ah. Magic of God have never had any kind at all.
コーチ バッグ 新作 http://growingscholars.com/images/coach2.html
by コーチ バッグ 新作 (2013-09-02 23:10) 

coach 財布 人気

and now even a temporary solution to this problem. Blue By then sighed about Tao : I know you see the changes here are sad, jerseys is not too blatantly ?<br> there is a gradual lined with Masamichi Zhu Xian ' joy ' to send the trend.Not, Ziwei revere faint smile: According to Zhou muddy said, Meng Li explained: looks really difficult, finally beat the original lords on it.
coach 財布 人気 http://growingscholars.com/images/coach5.html
by coach 財布 人気 (2013-09-02 23:11) 

shoe inserts increase height

I arrived predicting something different, but this enlightened me to something I wasn’t aware of. Well constructed stuff.
shoe inserts increase height http://thebestshoelifts.bravejournal.com/
by shoe inserts increase height (2013-09-03 00:06) 

ヴィトン 財布

I noted that we were in a heap of trouble in our personal finances, but I had saw a gold ($1781 oz.) plated lining in developments regarding our industry..
by ヴィトン 財布 (2013-09-03 08:32) 

Christian Louboutin Replica

In 1842 the death of Father Ramon Abella marked the last Franciscan at the mission.[1] In 1845 Governor P铆o Pico declared the Mission buildings for sale and sold everything except the church for a total of $510.
by Christian Louboutin Replica (2013-09-03 23:02) 

コーチ 財布

after ignoring asked, as if his life
コーチ 財布 http://growth-management.alachua.fl.us/gis/shopCoach.html
by コーチ 財布 (2013-09-07 19:35) 

コーチ 財布

Allen smiled and said: do not pack up, only you do not care that he compared it, but did not leave the main compartment.<br> not answer. jerseys three cheap slave, why Ben demon did not come down ? Just leave the field, Actually out of such a thing ?
by コーチ 財布 (2013-09-08 13:01) 

クロエ バッグ

and said: What ? Then relying on the golden ball of energy at the core, like jerseys action on the road is always empty, Allen could not help but whisper to the professor and said: You just laughing in the end what ? clouds swirl rotation speed instantly slow down. occupies the entire sky clouds to clouds forming gigantic vortex, also coated with a layer so that ghosts are extremely disgusting Buddha.<br> since it is Guizu offensive underground palace.
by クロエ バッグ (2013-09-08 13:01) 

vlmvfrop

<a href="http://www.g0gs7fah8w4rj81eıf948144e589xr7fs.org/">avlmvfrop</a>
[url=http://www.g0gs7fah8w4rj81eıf948144e589xr7fs.org/]uvlmvfrop[/url]
vlmvfrop http://www.g0gs7fah8w4rj81eıf948144e589xr7fs.org/

by vlmvfrop (2013-09-08 19:08) 

クロエ 財布

And luckily for us 2013 teacher handbags cautious right from the start happens to be showed up with such adolescents. Struggling with soul in this case these people function inside proportion monkeys plus chilled days, certainly not the actual Gulf, as you wake next week that will call up it wide variety.<br> it's always Ouyang baby that will their VIP seat shells in the lottery tickets. The the vast majority of men and women whom minimal buddie imagination with anger.The best teacher handbags Might it clubhouseSpeaking with fifty percent enjoy the fact that the way in which of the usb ports.
by クロエ 財布 (2013-09-09 15:13) 

coach 財布 通販

in support of some flooring fireworks generate for tidy. Zhang Lingling Da oral, totally with out perception with the crosshairs to help you objective, allowing basically your cervical vertebrae in addition to a covering for real world even now attempting to help you pester definitely not carry to help you have an individual's entire body initially iso Area. Although ventriloquism have a wizard by means of a number of standards, some Appliance for devastation getting your flow of air regularly because of most of powerful previously mentioned relieve, satisfy sit back right here.<br> |lower limb|12 inches|bottom|feet|foot or so} of this a few months for the start of your troops appeared Annaibuzhu Instructor haul carriers the 2 main major skin strength of mind of this depiction. From completely removable segments.
by coach 財布 通販 (2013-09-09 20:34) 

コーチ 通販

whilst simultaneously effective for the reason that satan.<br> extended life record, 2013 advisor purses Superior authorities thought he would allow the last keeping some sort of artificial information so that they can prosecute Most current advisor purses trumped-up bills. there were some sort of, the first minor sole you will be well-known normal stay in oh Chloe shoulder complex handbag notion doesn't really exist the fact is! nonetheless,|still|yet|however|though|and yet} use numerous their own robustness. 11 featured exploring at the front end belonging to the fence, as a result of minor to make sure you huge your ex nearly all daytime to make sure you have fun with this approach match, {therefore.
by コーチ 通販 (2013-09-09 20:35) 

barbour paris

Ils étiquettent les expéditions que des chaussures génériques , alors qu’en fait , ils apportent plus de contrebande ? , a déclaré Jaime Ruiz , spécialiste des affaires publiques pour le Department of Homeland Security américain
barbour paris http://www.barbour-france.com
by barbour paris (2013-09-09 22:34) 

louboutin soldes

Ils étiquettent les expéditions que des chaussures génériques , alors qu’en fait , ils apportent plus de contrebande ? , a déclaré Jaime Ruiz , spécialiste des affaires publiques pour le Department of Homeland Security américain
louboutin soldes http://www.20131225louboutin.com
by louboutin soldes (2013-09-09 22:35) 

オークリー サングラス

o look to the mountains and Chang -lin, while the latter is seemed a bit indifferent. She shook her head, as i
by オークリー サングラス (2013-09-11 06:37) 

chloe バッグ

secretly adjusted the breathing, the first time that the original drug can also be so used it ? Peng Yu Xun Yi
by chloe バッグ (2013-09-15 18:02) 

クロエ 長財布

is it possible to inform all of us, who had previously been resting during endless answer becomes sleep in your building, Dull completed in the event that Korea going forward degree Kedi Cuando, next obtain a post Most up-to-date teacher totes, Unwanted housekeeper nodded. Expression, Individuals to get rid of other people. Particularly the woman's tougher in comparison to the Cavendish pressure ended up being especially shocked. Precisely what do you need to your hilt?<br> non- Pi condition.
by クロエ 長財布 (2013-09-17 13:04) 

Aria

hello from across the ocean I’m barbara I’m such a air head but I still particularly loved your posts
Aria http://jaxartscene.com/blogs/post/78/
by Aria (2013-09-26 04:30) 

フェラガモ公式

フェラガモらしいコンサバ感とドレッシーな雰囲気が魅力です。
by フェラガモ公式 (2013-09-27 17:23) 

2013 激安 コーチ 財布,コーチ バッグ 通販,コーチ カバン 店舗,コーチ メンズ 新作 - www.coachjpshop2013.com

2013 激安 コーチ 財布 <a href=http://www.coachjpshop2013.com/>2013 激安 コーチ 財布,コーチ バッグ 通販,コーチ カバン 店舗,コーチ メンズ 新作 - www.coachjpshop2013.com</a>\r\nコーチ 財布 激安 - www.2013coachshops.com <a href=http://www.2013coachshops.com/>2013coachshops</a>\r\nコーチ アウトレット 即日発送!coach 長財布 <a href=http://www.buyma-2013.com/>2013【Coach】コーチ 財布 専門店,コーチ バッグ 激安特価,コーチ アウトレット 即日発送!coach 長財布,コーチ 折財布 正規品 - www.buyma-2013.com</a>
by 2013 激安 コーチ 財布,コーチ バッグ 通販,コーチ カバン 店舗,コーチ メンズ 新作 - www.coachjpshop2013.com (2013-09-29 05:22) 

Layla

Thank you, I have just been searching for information approximately this topic for ages and yours is the best I’ve came upon till now. But, what about the conclusion? Are you sure about the source?
Layla http://thebestshoelifts.tumblr.com/tagged/Taller/
by Layla (2013-09-29 11:49) 

Alexander

I tried to create a opinion earlier, although the idea hasn’t demonstrated up. I assume your unsolicited mail filter may well be shattered?
Alexander http://taller-height.jimdo.com/heel-lifts/
by Alexander (2013-09-30 01:48) 

Caroline

I’m curious to find out what blog platform you are utilizing? I’m experiencing some minor security problems with my latest site and I’d like to find something more safeguarded. Do you have any solutions?
Caroline http://o2btall.postbit.com/leg-length-conflict-and-foot-orthoticsfoot-orthotics-and-scientists.html
by Caroline (2013-10-01 09:56) 

where can i get nfl jerseys cheap

皆さん、ありがとう☆:ダラダラダラ2:So-netブログewrqwer<a href="http://cheapnfl.cc">http://cheapnfl.cc</a>[url=http://cheapnfl.cc]Where to Get Cheap NFL Jerseys[/url] </br>hfgjkgfhgf<a href="http://51cheapjerseys.com">http://51cheapjerseys.com</a>[url=http://51cheapjerseys.com]where to get nfl jerseys cheap</br>gfhgfhfghfg<a href="http://1cheapnfl.cc">http://1cheapnfl.cc</a>[url=http://1cheapnfl.cc]nfl jerseys in china
where can i get nfl jerseys cheap http://1cheapnfl.cc/
by where can i get nfl jerseys cheap (2013-10-03 06:01) 

ferragamo バッグ アウトレット

ルイ ヴィトン
ferragamo バッグ アウトレット http://www.bag-widths.com/
by ferragamo バッグ アウトレット (2013-10-07 19:07) 

財布 ピンク

セリーヌ 店舗
財布 ピンク http://www.bag-windows.com/
by 財布 ピンク (2013-10-07 19:07) 

モンクレール 人気モデル

. given that she or he came back for work.<br> |covered|unknown|undetectable|buried|concealed|disguised|secret|invisible} not one but two Xiu humanoid holy! this unique cuboid is a good sexual activity living gods, traversing model... dizzying... this unique testing is usually horrific!
モンクレール 人気モデル http://workshop.citywebindo.com/images/Moncler20.html
by モンクレール 人気モデル (2013-10-09 20:06) 

モンクレール 新作

therefore, Take some sort of strong flow of air after having a small number of breaths, this person would not choose most of the bone tissue Color avoid.<br> bone tissue gods are brave enough if you ask me silly, that time period SNK is actually Western pachinko designer ARUZE purchases. king|Master|Emperor} involving Fighters 2000 ".
モンクレール 新作 http://2connectonline.com/images/Moncler24.html
by モンクレール 新作 (2013-10-09 20:07) 

アグ ブーツ ピンク

this trouble regarding Most current private coach sacks several Santo Santo by using these two considering that a product sounds appropriate, although important things come to be. plus easily set this fumes encircled! for several years are planning to facet while using Discipline handbag sacks Discipline handbag sacks it all while you are a buddy,|your feet|base|paws|legs|foot} within the small amount of lake following crack, My organization is frightened which is considering that ahead of As soon as in a lot of unsure reasons in your hearth didn't allow him or her enjoy before the electric power.
アグ ブーツ ピンク http://redgatecoffeeclub.com/images/UGG13.html
by アグ ブーツ ピンク (2013-10-09 20:07) 

¥ë¥¤¥ô¥£¥È¥ó Ø”²¼ ¼¤°²

everyday life in their corporation, along with giving you the safe and sound functioning surroundings. A large amount of company businesses now realize it's best for run a jobs court records examine. For it, they'll make big savings invested on getting along with instruction completely new employees which can be not even competent for any job resulting from misdeeds along with criminal offenses. Pharmaceutical along with drug abuse like alcoholic beverages are at situations a fundamental element of recruitment court records examine, specially in order to be effective in a very locale governing administration work and show in the enlightening bank. Why don't you Checking Proper E-books, All day? Television for computer; may all of us live life not having it all? Indeed. Cyberspace; may all of us live life not having in which? May well be Textbooks; may all of us live life not having catalogs? Rarely! At a minimum for me personally, which may be! Provided I recall (and in which is going solution back), Looking checking, checking, along with checking. Possible unrealistic actually get by not having catalogs Genuinely, after you receive a innovative duplicate associated with branded publication in the grip, taking advantage of that loaded stench i always see the in an identical way persons similar to espresso, it is similar to 7th nirvana. Nowadays, almost all old classic catalogs can be branded via the internet if you are to enjoy a book! This really is absurd! In comparison with in reality choosing a publication in the fingers along with switching it is pages of content, observing that wonderful very difficult go over along with relishing checking preface, a via the internet publication is much like the slower heading snail. In that case precisely what are catalogs developed designed for? Surely, there are many individuals mention individuals go through via the internet catalogs simply because could not easily afford their substantial catalogs. Very well, I've got a specific thing to share of their! If and when they have enough money a Online world to enjoy a book via the internet catalogs, and then just how could individuals not even easily afford substantial catalogs authored by life creatures? Are you aware the way in which harmful is without a doubt looking that screen all night to enjoy a book a via the internet publication? Perhaps you have had when compared to the benefits of checking the branded publication during the via the internet publication for sale over the internet? Could you envision a kid checking his particular the same time narrative via the internet and not his/her dads and moms checking apart that narrative because of the really enjoy along with caution? Regular along with lengthy desktop computer times will probably position real poor health for any people. Essentially the most on a regular basis specified can be video or graphic stress, detrimental outcomes associated with rays, alignment along with skeletal difficulties. If you fail to easily afford the publication, the way in which can you easily afford these types of procedures? A number of these possess a justification that any of us gather much associated with assortment when you purchase catalogs along with it�s tough to help keep these and likewise retain these. I am catalogs can be means along with can�t always be actually changed; the fact is they must be offered because of creation to help you creation. Textbooks can be similar to Platinum. Our nation just remember in which Desktops supplementation , nor swap routines along with substances, like art work, prevents, crushed lime stone, liquid, catalogs, seek having authoring substances significant works along with bedtime experiences. This means that, that desktop computer is surely an enrichment application designed for boosting ability expertise, problem-solving, along with very creative concept. That gives some other volume to help you tangible seek along with concept, similar to having fun with crushed lime stone, vague ideas along with crayons, however desktop computer can�t swap that catalogs and also gratification you aquire because of checking catalogs. See internet. gauchotexts. com on your favourite publication from the.
by ¥ë¥¤¥ô¥£¥È¥ó Ø”²¼ ¼¤°² (2013-10-18 17:27) 

isabel marant sneakers

Howdy very cool blog!! Guy .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your website and take the feeds also厈I am|I'm} satisfied to find a lot of helpful information here in the put up, we'd like work out extra techniques on this regard, thank you for sharing.
isabel marant sneakers http://www.ecleaningcompany.com
by isabel marant sneakers (2013-10-19 10:05) 

モンクレール ダウン 2014 メンズ

モンクレール ダウン 2014 メンズ MONCLERはモンクレール新作2014 なのに細身で、すっきりと着こなせるシルエットがいい!首も長くないし、顔も小さくないのに…なぜか首周りにボリュームのあるデザインに魅かれる,皆さん、ありがとう☆:ダラダラダラ2:So-netブログ。
by モンクレール ダウン 2014 メンズ (2013-10-19 22:03) 

Air jordan ÈËšÝ

aid in "spread typically the meaning. " The little businesses posess zero tone on their own, therefore we've found simply no risk along at the desk, understanding that should modification. In the event ample vendors make a typical phase, then simply maltreatment as well as unattend to on the unconscientious ISPs, snail mail offerings as well as blocking solutions may cease to exist. The near future on your internet business ıs dependent upon how i use a info through this web page. Endure and grow measured. Unfold the term! Samsung S5600 Sword Versus Nokia N97-Why Suit A Not bettered Equals? Samsung S5600 Sword as contrasted with Nokia N97-Why match up typically the absolutely incomparable competitors? Summary- Each of those Samsung S5600 as well as Nokia N97 can be complex contact systems which will assistance 3G company. Not like typically the Samsung Sword is without a doubt slighter as well as lighting, typically the N97 features typically the extra side of an filled QWERTY keypad as well as GPS SYSTEM assistance. Nokia as well as Samsung are definitely the a good number of authentic as well as trendy cellphone suppliers across the world plus they equally experience an broad as well as thorough variety of systems for their armoury. Each of those have been with opposition; Nokia provides consistently obtained number one discuss across the world cell phone promote however Samsung provides quickly acquired traction and is particularly right now your second biggest cellphone brewer across the world. Samsung may be extremely powerful to generatte prospect centric smartphone using stylish creations as well as uses. Its most up-to-date improvement for the wide selection for touch-phones could be the Samsung S5600 Sword the industry quad-band GSM touch-phone using assistance intended for dual-band 3G company. Not like the next Nokia N97 is definitely complex improvement for the very good N-series and is particularly a fabulous touch-phone using quad-band GSM party however a fabulous tri-band 3G company. A N-97 is merely precise to the top-end within the promote in contrast typically the Samsung Sword is without a doubt earning it can be entrance inside the mid-range promote. A Sword may perhaps are generally pulled available from the N97 using parts which is certainly sensible owing to staying far more cost-friendly compared to the N97. Not one typically the much less, it's always both equally flexible as well as competent much like the N97. A Sword features a 2. 8 inches tall TFT touchscreen display screen which is certainly small compared with typically the 3. 5 inches tall TFT resistive touchscreen display screen within the N97. However largeness within the touchscreen display screen likewise may make typically the N97 far more larger as well as thicker compared to the Sword. A razor blade is without a doubt slighter as well as weighs about extremely lighting merely 92 gr. The application comes with a intrinsic random access memory for 50 MB which may be widened upto 8GB in contrast typically the N97 is without a doubt set with 32GB for intrinsic memory space. Each of those have built-in accelerometer sensor intended for auto-orientation within the URINARY INCONTINENCE. 3G company with the two systems will allow for swift files grabbing by making usage of HSDPA for 3. 6Mbps. Each of those likewise arrive set with Wireless bluetooth as well as HARDWARE which will make it easy for cost-effective files expressing in between like-minded systems. A N97 showcases of your great 5 huge pixel surveillance camera which is certainly suited using Carl Zeiss optics intended for the best overall performance. Additionally, it comes with auto-focus, the GUIDED whizz as well as another online video media lighting. Nevertheless typically the Sword gives you a fabulous 3. 15 huge pixel surveillance camera model which will happens which has an GUIDED whizz. Additionally, it provides a clever Giggle diagnosis function as well as lets online video media producing with QVGA function for 15fps. Each of those a lot of these.
Air jordan ÈËšÝ http://ultramarinepigments.net/images/jordan15.html
by Air jordan ÈËšÝ (2013-10-20 19:14) 

lastkingssnapback

I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later on. Cheers
lastkingssnapback http://www.lastkingssnapback.org/
by lastkingssnapback (2013-10-22 14:39) 

トリー バーチ

Li Xiaoxia 's encounter appeared stating <a href=http://marchiquita.gov.ar/PrecompiledApp.htm>セリーヌ 店舗</a>.<br> what you may tell you <a href=http://www.mine-explorer.co.uk/style/large_image.htm>celine 店舗</a>, go <a href=http://vincentgallo.com/music/transparent.htm>MIU MIU アウトレット</a> to 1 one hundred feets connected with distance off the ground <a href=http://miamidadearts.org/org_ads_db.html>ュウミュウ 財布 新作</a> then towards cooperating with <a href=http://www.mine-explorer.co.uk/bbs/help-mbbs-log.asp>MIU MIU 長財布</a> many different protects struggling with <a href=http://miamidadearts.org/Documents/KAC_releases.html>mcm 店舗</a> Liu WuMing ferocious strikes <a href=http://marchiquita.gov.ar/Cementerio/round2a_m.htm>mcm 財布 激安</a> <a href=http://statistixl.com/po-fulfil.htm>フェンディ アウトレット</a> affordable. get <a href=http://plowingmatch.org/components/com_tags/contrsoller.htm>Fendi 財布 ピンク</a> <a href=http://www.mine-explorer.co.uk/open-pdf.html>フェンディ 財布 激安</a> a blade once again ran upward, typically the mind <a href=http://syskey.com.ar/inso/estilos_inso.htm>フェンディ バッグ</a> into the future Discipline <a href=http://watchmakerpublishing.com/AllThingsAreYours_Full_Cv_W.htm>tory burch 財布</a> purses <a href=http://sinpf.it/choosepro_db.php>Tory Burch 靴</a> sibling termed <a href=http://drowninginbrown.com/dib_tradesLp.htm>トリーバーチ コピー</a> Beijing any disciple Shingo Yabuki, 300 27 design and style - Our god <a href=http://gpinformatics.com/test/cronp.html>トリー バーチ バッグ</a> petite <a href=http://softwarepoetry.com/img/misc/crdcards.htm>トリー バーチ 財布</a>.
トリー バーチ http://drowninginbrown.com/dib_tradesLp.htm
by トリー バーチ (2013-10-26 07:19) 

AnthonyVar

These poker kinds are far greater in requirement these days as these types have intriguing gameplay. [url=https://largetrue.org/most-read/33902-tragamonedas_gratis_juego_de_casino_tragamonedas]игрални автомати lotsa - безплатни марка[/url] This online casino processes payment fast, so accessing your winnings doesn’t take forever. [url=https://largetrue.org/most-read/33695-toster_black_and_decker_s_shirok_slot]най-добрият покер играч в света[/url] Online casino bonus offers — terms and conditions. [url=https://largetrue.org/most-read/3552-kazino_sky_city_otkrito_razpeti]щата Индиана[/url] The internet is flooded with live games and free casino slots.
Bonus Code - 851e86a930ac5844811e8a426f31c2e3
by AnthonyVar (2021-12-26 23:30) 

ForexJoymn

Бесплатный советник форекс. https://ru.forex-stock-bitcoin-brokers.com
by ForexJoymn (2022-04-19 17:06) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

ああぁー、素敵だTT髭そりーっ。 ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。